Chci chodit do služby EFFATHA Karviná, sociálně terapeutické dílny
Co musím udělat?


Se zájemcem o službu domluvíme schůzku, na které je zájemce seznámen s posláním, cíli, nabídkou služeb a pravidly dílen, s podmínkami poskytování služby, s právy a povinnostmi, které má jednak zájemce a jednak poskytovatel. Zájemce si může dílny prohlédnout. Pracovník zjišťuje u zájemce o službu jeho potřeby a zaznamená si informace potřebné k uzavření smlouvy.
V případě volné kapacity se zájemcem je dohodnut termín uzavření smlouvy a termín začátku využívání služby.
V aktuální okamžik mohou být ve službě max. 2 osoby na vozíku.
Každý uživatel má klíčového pracovníka, který mu v rámci individuálního plánování poskytuje podporu a pomoc při formulování cíle, které si uživatel přeje naplnit např. při nácviku pracovních dovedností a úkonů péče o sebe a soběstačnosti.
Kritéria pro odmítnutí zájemce
Naplněná kapacita zařízení
Zájemce, který spadá do cílové skupiny a který má zájem službu využívat, v případě plné kapacity vede sociální pracovník v evidenci žadatelů o službu.
Zájemce je zařazen do evidence v chronologickém pořadí, ve kterém proběhla schůzka. Zájemce je pak vyrozuměn o uvolněném místu.
Přednostně je vyrozuměn o volném místu ten, který má trvalé bydliště v Karviné a který využívá služby domova pro osoby se zdravotním postižením HOSANA Karviná. Pokud zájemce na výzvu nereaguje a nebo se nedostaví na sjednanou schůzku, jsou zjištěny důvody, proč. V případě nezájmu je z evidence vyřazen.
zájemce nespadá do cílové skupiny
zájemce vyžaduje služby, které neposkytujeme
zájemce vyžaduje neustálý dohled druhé osoby
zdrav.stav zájemce vylučuje poskytnutí služby
zájemci byla v době kratší než 6 měsíců vypovězena smlouva z důvodu porušování povinností vyplývajících ze smlouvy
V těchto případech sociální pracovník nabídne zájemci kontakty na zařízení, o kterých předpokládá, že jsou vybavena možnostmi řešit jeho nepříznivou sociální situaci.
Pravomoc odmítnout zájemce o službu má na základě proběhlého jednání o službu vedoucí střediska.
Ukončení poskytovaných služeb
Ze strany uživatele služeb EFFATHA Karviná
Uživatel se může kdykoli rozhodnout smlouvu ukončit. Výpověď uživatel nebo jeho opatrovník předá písemně vedoucí střediska.
Výpověď nabývá platnosti dnem, který následuje po dni doručení výpovědi středisku. .
Ze strany poskytovatele
- poskytovatel může smlouvu vypovědět písemně z následujících důvodů: opakované porušení podmínek Smlouvy o poskytování sociální služby a Pravidel poskytování služby. Výpovědní lhůta činí 3 kalendářní dny včetně, ode dne doručení výpovědi Smlouvy
osoba již nepatří do cílové skupiny - výpovědní lhůta činí 3 kalendářní dny včetně, ode dne písemného doručení výpovědi Smlouvy
služba ukončuje poskytování služeb z vážných provozních důvodů (nedostatek financí, nedostatek personálu, havarijní stav budovy)
Důvod poskytovatel neuvádí, využívá-li uživatel službu ve zkušební době.
Na základě dohody
smlouva zaniká rovněž dohodou mezi smluvními stranami k určitému dni
1/2016